Felejtsen el mindent, amit a centrifugális kuplungokról hallott eddig! A REKLUSE CORE EXP egy új mérföldkő az új rendszerű kuplungok körében. A CORE EXP rendszer alapja az „agy” amely a centrifugális erő hatására kiemel, vagy épp összezár, tehát működteti a kuplungot helyettünk. A készlethez tartozik, egy precízen összeállított acéltárcsa készlet, az összeszereléshez, pedig az eredeti kopó-kuplung...
Egy teljesen manuális kuplungszerkezet a REKLUSE fejlesztésében. A kuplung jóval nagyobb terhelést bír mint a gyári kuplungok. A készlet tartalmazza a kuplung agyat, acéltárcsa készletet, rugókészletet. Az eredeti kopó lamellák tovább használhatók a kuplunghoz, nem kell cserélni őket. Az előnyei: - tökéletesebb kuplung, hosszabb élettartam - ...
Rekluse EXP 3.0 automata kuplung Harley-Davidson Big Twins gépekhez. Egyaránt kapható, bowden-, és hidraulikus működtetésű kuplungokhoz. A kuplung előnyei: javuló manőverezhetőség alacsony sebességnél is, az EXP kuplunggal nem kell folyamatosan a kuplungkarral játszadozni a közlekedésben. Különösen mikor csak lassan halad a járműsor, és folyamatosan elindulni és megállni kell. Nincs többé motor lefullasztás,...
Az EXP egy kedvezőbb árú kistestvére a CORE EXP rendszernek. Az EXP is tökéletesen alkalmazható „RACE-READY” automatakuplung a motorozáshoz, mint a nagy testvér a CORE EXP. Ezt egyszerűen a széria, gyári kuplungba kell beépíteni. Nagyon egyszerűen, és már mehet is a menet! Az összes előny, egy egyszerű beszerelés és ár-érték arány teszi a piacon az EXP rendszert a legjobb ajánlatnak! Ez a...
Az ideális kiegészítő az automata kuplungokhoz. Mivel nem használatos a kuplungkar ezért a helyére a fékkart is szerelhetünk, ami a hátulsó-féket működteti. Fékkar kompletten és akár kuplungkar egy szereléken. A következő gépekhez kapható:HONDA, KTM, HUSABERG, HUSQVARNA, YAMAHA, GASGAS, BETA.Megrendelésnél, kérjük a mellékletben megadni a motor pontos típusát, évjáratát!
REKLUSE kuplungdekli fekete színben kapható. A legtöbb forgalomban lévő motortípushoz. A dekli használatával nagyobb lesz az olajtér, és több kenés jut a szerkezetnek. A magasított tömítést is el lehet hagyni, pl. a REKLUSE CORE EXP, vagy a Z-Start PRO beszerelésénél. Mart logo és eloxált színezés. A következő gépekhez rendelhető:HONDA, KTM, KAWASAKI, YAMAHA, SUZUKI, BETA, HUSABERG, SHERCO, GASGAS,...
REKLUSE RADIUS CX A Rekluse legújabb fejlesztése, a következő lépés az automata kuplungok fejlődésében, és teljesítményük növelésében. A Rekluse Radius CX működése. A Radius CX automatakuplung a Core EXP és a manuális, TorqDrive kuplung kombinációja. Az kuplungban, a Core EXP automata rendszerét valamint a nyomólapot, a TorqDrive kuplungból a megnövelt darabszámú acél-,...
REKLUSE RADIUS X Automatakuplung A Rekluse Radius X kuplung helyettesíti a Rekluse EXP rendszert a jövőben. A kuplungot átdolgozták, és nagyban javítottak az erőátvitelen, erősebbé tették a TorqDrive Rekluse manuális kuplungbetétekkel. Ezt a két rendszert ötvözi a Radius X. Hogy működik? Az EXP rendszer beépítése során, a gyári lamellákból kettőt ki kellett venni (nem minden esetben!),...