Hidraulikaolaj tárolókészlet Brembo RCS 16/19 kuplungpumpához. A készlet tartalma: olajtároló, cső, tartókar.
DunloPad kuplung acéltárcsa készlet a legtöbb Enduro és MX motorhoz. Régebbi típusú motorokhoz is kapható! További típusokhoz: Honda – CR 80; 85; 125; 250; 500 / CRF 250; 450 / XR 400 Husqvarna – CR-WR 125; 250; 360 / WRE-SM 125; TE-TC 410; 610 / SM 610 Kawasaki – KX 60; 65; 80; 85; 125; 250 / KFX 250 KTM – SX / SXC / EGS / EXC (2T-4T) Mind Suzuki – RM 65; 80; 85; 125; 250 / RMZ 250 /...
DunloPad kuplunglamella készlet a legtöbb Enduro és MX motorhoz. A kiváló minőségű lamellák, régebbi típusú motorokhoz is kapható! További típusokhoz: Honda – CR 80; 85; 125; 250; 500 / CRF 250; 450 / XR 400; 600; 650L; 650R / NX 650 Dominator Husqvarna – CR-WR 125; 250; 360 / WRE-SM 125; TE-TC 410; 610 / SM 610 Kawasaki – KX 60; 65; 80; 85; 125; 250 / KFX 250 KTM – SX / SXC / EGS / EXC...
DunloPad kuplungrúgó készlet a legtöbb Enduro és MX motorhoz. Régebbi típusú motorokhoz is kapható! Króm-szilikon bázisú rúgó, hőkezelt a hosszú élettartamért. Nem csúszik meg a kuplung. További típusokhoz: Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha.Megrendeléskor, kérjük a motor pontos típusát és évjáratát megadni a rendelési mellékletben!
H-ONE FLEX 2.0 karkészlet. Vissza-, illetve elhajlik az esetleges eséseknél. Nem törik el, mint a fix karok. A készlet tartalma: kuplungkar és fékkar.Husqvarna Magura kuplung, és Brembo fékhez, sárga színben: FC 250 4T "16-"17 + "19-"21 ; FC 350 4T "16-"17 + "19-"21 ; FC 450 4T "16-"17 + "19-"21 ; FE 250 4T "17 ; FE 350 4T "17 ; FE 450 4T "17 ; FE 501 4T "17 ; TC 125 2T "16-"17 + "19-"21 ; TC...
A profi Hinson FSC készlet tartalma, kuplungtárcsák, acéltárcsák, rúgók. A készletet több MX és ENDURO versenycsapat tesztelte és használja nagy sikerrel. Most mindenkinek elérhető a motorjához. A legnagyobb előnyei egy-egy mondatban:Nagyon jó minőségű kuplungtárcsa.Magas hőmérsékletet is bírja, tovább is mint más típusok.A nyomáspont nem változik.Jobb startolás mint eddig valaha.Tökéletes...
A kuplungtárcsák (kopó), majd az összes létező, gyártott motorhoz kaphatóak. Enduro, MX, gyorsasági, túra motorokhoz éppúgy, mint európai és Japán gyártmányú gépekhez. Továbbá, kaphatóak teljes készletek, amelyek tartalmazzák a felújításhoz, szükséges elemeket, mind a kuplung tárcsákat, acéltárcsákat, valamint a rugókat is. Ez utóbbit is lehetséges külön rendelni. A feltüntetett ár, egy...
Felejtsen el mindent, amit a centrifugális kuplungokról hallott eddig! A REKLUSE CORE EXP egy új mérföldkő az új rendszerű kuplungok körében. A CORE EXP rendszer alapja az „agy” amely a centrifugális erő hatására kiemel, vagy épp összezár, tehát működteti a kuplungot helyettünk. A készlethez tartozik, egy precízen összeállított acéltárcsa készlet, az összeszereléshez, pedig az eredeti kopó-kuplung...
Egy teljesen manuális kuplungszerkezet a REKLUSE fejlesztésében. A kuplung jóval nagyobb terhelést bír mint a gyári kuplungok. A készlet tartalmazza a kuplung agyat, acéltárcsa készletet, rugókészletet. Az eredeti kopó lamellák tovább használhatók a kuplunghoz, nem kell cserélni őket. Az előnyei: - tökéletesebb kuplung, hosszabb élettartam - ...
Rekluse EXP 3.0 automata kuplung Harley-Davidson Big Twins gépekhez. Egyaránt kapható, bowden-, és hidraulikus működtetésű kuplungokhoz. A kuplung előnyei: javuló manőverezhetőség alacsony sebességnél is, az EXP kuplunggal nem kell folyamatosan a kuplungkarral játszadozni a közlekedésben. Különösen mikor csak lassan halad a járműsor, és folyamatosan elindulni és megállni kell. Nincs többé motor lefullasztás,...
Az EXP egy kedvezőbb árú kistestvére a CORE EXP rendszernek. Az EXP is tökéletesen alkalmazható „RACE-READY” automatakuplung a motorozáshoz, mint a nagy testvér a CORE EXP. Ezt egyszerűen a széria, gyári kuplungba kell beépíteni. Nagyon egyszerűen, és már mehet is a menet! Az összes előny, egy egyszerű beszerelés és ár-érték arány teszi a piacon az EXP rendszert a legjobb ajánlatnak! Ez a...
Az ideális kiegészítő az automata kuplungokhoz. Mivel nem használatos a kuplungkar ezért a helyére a fékkart is szerelhetünk, ami a hátulsó-féket működteti. Fékkar kompletten és akár kuplungkar egy szereléken. A következő gépekhez kapható:HONDA, KTM, HUSABERG, HUSQVARNA, YAMAHA, GASGAS, BETA.Megrendelésnél, kérjük a mellékletben megadni a motor pontos típusát, évjáratát!
REKLUSE kuplungdekli fekete színben kapható. A legtöbb forgalomban lévő motortípushoz. A dekli használatával nagyobb lesz az olajtér, és több kenés jut a szerkezetnek. A magasított tömítést is el lehet hagyni, pl. a REKLUSE CORE EXP, vagy a Z-Start PRO beszerelésénél. Mart logo és eloxált színezés. A következő gépekhez rendelhető:HONDA, KTM, KAWASAKI, YAMAHA, SUZUKI, BETA, HUSABERG, SHERCO, GASGAS,...
REKLUSE RADIUS CX A Rekluse legújabb fejlesztése, a következő lépés az automata kuplungok fejlődésében, és teljesítményük növelésében. A Rekluse Radius CX működése. A Radius CX automatakuplung a Core EXP és a manuális, TorqDrive kuplung kombinációja. Az kuplungban, a Core EXP automata rendszerét valamint a nyomólapot, a TorqDrive kuplungból a megnövelt darabszámú acél-,...
REKLUSE RADIUS X Automatakuplung A Rekluse Radius X kuplung helyettesíti a Rekluse EXP rendszert a jövőben. A kuplungot átdolgozták, és nagyban javítottak az erőátvitelen, erősebbé tették a TorqDrive Rekluse manuális kuplungbetétekkel. Ezt a két rendszert ötvözi a Radius X. Hogy működik? Az EXP rendszer beépítése során, a gyári lamellákból kettőt ki kellett venni (nem minden esetben!),...
Az STM a 90-es évek óta foglalkozik anti-hopping kuplungok fejlesztésével és gyártásával. Elõször csak Ducati számára készítette a Superbike világbajnokságra, ahol mindjárt két VB címet is elnyertek. Késõbb a már versenysportban bizonyított technikát szériamotorok esetében is alkalmazni kezdték. A legnagyobb lépés 2003-ban következett be: azóta már nemcsak Ducati számára termelnek, hanem más...
Az STM a 90-es évek óta foglalkozik anti-hopping kuplungok fejlesztésével és gyártásával. Elõször csak Ducati számára készítette a Superbike világbajnokságra, ahol mindjárt két VB címet is elnyertek. Késõbb a már versenysportban bizonyított technikát szériamotorok esetében is alkalmazni kezdték. A legnagyobb lépés 2003-ban következett be: azóta már nemcsak Ducati számára termelnek, hanem más...
HONDA CRF 450 2003-2008 gépekhez passzol az akciós kuplung. Az STM a 90-es évek óta foglalkozik antihopping kuplungok fejlesztésével és gyártásával. Elõször csak Ducati számára készítette a Superbike világbajnokságra, ahol mindjárt két VB címet is elnyertek. Késõbb a már versenysportban bizonyított technikát szériamotorok esetében is alkalmazni kezdték. A legnagyobb lépés 2003-ban következett be: azóta...
A SuterClutch mindenekelőtt a finom beállítás, a hatékony belső kenés és az egyszerű beszerelés jellemzi. A tengelykapcsoló speciális színe a Teflon tartalmú, kemény eloxált bevonatnak köszönhető, ami jelentősen csökkenti a súrlódási felületek kopását. Ez a változat speciális szerszám nélkül is szerelhető, használható, beállítható. A nyomólemezt 6 csavar tartja, amely lehetővé teszi...
A SuterClutch mindenekelőtt a finom beállítás, a hatékony belső kenés és az egyszerű beszerelés jellemzi. A tengelykapcsoló speciális színe a Teflon tartalmú, kemény eloxált bevonatnak köszönhető, ami jelentősen csökkenti a súrlódási felületek kopását. Ez a változat speciális szerszám nélkül is szerelhető, használható, beállítható. A nyomólemezt 6 csavar tartja, amely lehetővé teszi...